Na začátku března naše škola opět obdržela dopisy od Natashy, holčičky, kterou podporujeme a přispíváme jí na vzdělávání. Dopisy tentokrát dorazily se zpožděním a rovnou dva naráz, protože i v Indii se potýkají s nemocí Covid-19, což přináší četné problémy.
V prvním dopise nás Natasha informovala, že zatím nemá hotové postupové zkoušky do osmého ročníku, protože Covid zasáhl i jejich zemi a školy byly zavřené. V následujícím dopise jsme se dozvěděli, že Natasha úspěšně absolvovala všechny zkoušky, které nakonec proběhly online, a postoupila do osmého ročníku. Školy jsou u nich stále zavřené a vzdělávají se z domu, což je někdy náročné, a proto by ráda co nejdříve zpátky do školy. V obou dopisech nám Natasha poděkovala za podporu a přála vše nejlepší, především zdraví.
Dopisy jsme si se žáky přečetli a přeložili v našich online hodinách angličtiny. Porovnali jsme nejenom aktuální situaci, ale i vzdělávací systémy v obou zemích. Následně žáci napsali Natashe odpověď, poděkovali jí za dopisy, popsali aktuální situaci v naší škole i republice a popřáli Natashe i její rodině pevné zdraví a dobré studijní výsledky. Z jednotlivých dopisů poté žáci ve skupinách vytvářeli ten výsledný. Ze všech prací jsme nakonec vybrali jeden, který jsme Natashe zaslali.
Oba dopisy od Natashy i naši odpověď, kterou vytvořily žákyně z 9. ročníku Anička, Kačka, Marťa a Hanka, si můžete přečíst zde.